Cum mă raportez la protestul fermierilor și tiriștilor??? Cu dispret...

 

Și aceia fac parte din tagma marii majorități care au lipsit din stradă în momentele cruciale când libertatea și demnitatea noastră ne erau călcate in picioare!!! Am fost la toate manifestațiile, riscând amenzi uriașe față de care doar Bunul Dumnezeu m-a ferit. Ultimul la care am participat si va rămâne așa, a fost pe 19-Sep-2021, de ziua mea. Am plecat atunci la București de la sute de km distanță, cu ultimii bani din casă (stăteam cu chirie, fără muncă, cu copil cu probleme), ca să constat că la miting in P. Universității erau doar un pic peste o mie de persoane... Tot Bucureștiul trebuia să fie acolo!!!! Am simțit atunci la propriu un sentiment cum Bucureștiul se cacă pe mine la propriu, și apoi râde de mine!!! La plecare am trecut cu banner de 2mp chiar prin fața filtrelor de jandarmi si politie, căci nu aveam alt drum spre mașină. M-am jurat că de atunci mă trezesc și nu voi mai da o flegmă pe țara asta, fiind energii irosite.

Legat de fermieri, de ce să ies in stradă alături de ei, din moment ce adevărații vinovați nu sunt identificați și clamați??? Câțiva derbedei au dat tunuri grele și ne-au amanetat viitorul!!! Ei trebuiau să fie ținta principală a revendicărilor, și m-aș fi alăturat!!! Acele pagube enorme cineva va trebui să le plătească!!! Ne-au dinamitat și economia, ce pică acum ca piesele de domino. Politica carcalacului covrig și alierea la curentul anti-rusesc ne-au nenorocit!!! E o politică ce trebuie întoarsă! 

Dar ce revendicări au fermierii? Dacă s-ar fi scandat ceva de genul "Câțu la pușcărie!" sau pentru anchetarea si arestarea slugilor ma50n3riei, aș fi fost iarăși in stradă, ca fiind semn că "pulimea" manelizată și animalizată se trezește....

Dar așa, am intrat si eu in jocul vostru! Scapă cine poate! Și astfel ne toacă mărunt, pe rând, pentru că suntem niște putori mârșave, egoiste, cinice, fără empatie și solidaritate, și ticsite de prostie și răutate! Merităm cu prisos ceea ce avem!!!

Eu nutresc cel mai profund dispreț pentru tagma celor care i-a durut fix in c.. de limitarea drepturilor si libertăților fundamentale ale omului, având strict o abordare egoistă pe principiul "pe mine nu mă afectează" sau "pot să trec și peste asta" sau "e prea rușinos să mă vadă vecinii și colegii pe acolo, si risc să iau si amenzi sau bastoane. stau acasă, oricum nu schimb eu lumea".

  Toate putorile pe care îi cunosc personal, grași frumoși, roșii în obraz, cu muți bani nemunciți, relaxați, care au lipsit de la toate protestele, sunt români, nu evrei, nu kazari!!! Un apropo și pentru turbații fasciști, care sunt toată ziua cu "evreii" în gură dar prea puțin arată cu degetul spre adevăratul dușman al omenirii - ma50n3r1a, în care sunt și mulți  români!!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

MARILE PROBLEME ALE MIŞCĂRII LEGIONARE (dovezi chiar din cărţile legionare privind caracterul fascist, antisemit, ecumenist, ezoterist şi neortodox al grupării legionare)

RĂTĂCIRILE ECUMENISTE ale Arhim. ILIE CLEOPA din cartea “CĂLĂUZĂ ÎN CREDINŢA ORTODOXĂ”

Conspiratia clanurilor de machedoni împotriva României